miercuri, 9 aprilie 2008

"civilizatii necivilizati"

Mai putem vorbi despre civilizatia strazii , astazi, in draga noastra Romanica? Sigur ca DA, dar intr-un mod negativ. Gunoaie aruncate pe jos (ups, nu am nimerit cosul, dar nici nu ma aplec sa iau hartia sa mai incerc o data aruncatul, lasa ca au ce face gunoierii), grupuri de tineri care scot ditamai perlele din gura de te miri ca exista asa specimente in „gradina Domnului” si multe alte lucruri si intamplari „de strada” ce denota o mare lipsa de civilizatie.
Stateam si ma gandeam ce articol sa scriu eu despre „civilizatia strazii” cand din 3 fraze descriu toata prostia „de strada” ce exista la ora actuala. Nu vreau sa ma lungesc in descrieri cu lux de amanunte in prezentarea unei realitati crude la care luam parte zi de zi. Aseara, totusi m-am ciocnit cu o intamplare mai putin intalnita de mine. Pe la ora 20.00 am coborat la magazin sa imi iau cafea...na...in perioada asta se bea multa cafea, se stie!!! In fata magazinului alimentar era un barbat cam...mahmur ce purta o discutie mai aprinsa cu sotia/prietena. Cand am iesit din magazin am fost martora unei scene de groaza. Barbatul isi tara femeia ( insarcinata in luna a 3-a, din spusele unei vecine ce striga in gura mare sa o lase in pace) pe jos, tragand-o de par. Aceasta scena era insotita de tipetele de durere ale femeii. Astfel de scene se intampla zi de zi. Civilizatia dispare din conduita cetatenilor.


Mai putem gasi oameni civilizati? Da, echipa de la Salubris ce dimineata la ora 8 matura strazile Iasului pentru a avea unde sa arunce ieseanul hartia din mana.









Si totusi se lucreaza

Niciun comentariu: