marți, 6 mai 2008

Interviu cu echipa aPRO.zar



O echipa formata din 5 tineri energici, creativi, interesanti,hotarati si perseverenti, studenti ai Departamentului de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii din cadrul UAIC Iasi au hoarat sa participe in aceasta primavara la Olimpiadele Comunicarii, o competitie nationala pentru tinerii ce isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Publica. Echipa aPRO.zar, formata din tinerele legume Alina Gehl alias "Patlagica Decoltata", Gurzun Georgiana alias "Telina Cu Minte" , Olga Botezatu alias "Conopida Pe Tocuri" , Cristi Haldan alias "Patrunjelul Dansator" si Florin Murariu alias "Ardeiul Atomic" concureaza in cadrul sectiunii de PR.

R:
Cine v-a anuntat de existenta acestei olimpiade?
aPRO.zar: De aceasta olimpiada stiam inca de anul
trecut cand Florin, membru al echipei noastre a participat la sectiunea de advertising. Anul acesta am ales sa ne inscriem la PR, ni se potrivea mai bine si am d
emonstrat acest lucru calificandu-ne in finala

R: Ati mai participat pana acum la vreun concurs de acest gen?
aPRO.zar: NU


R: De unde numele de "Aprozar"?
aPRO.zar: Oooo… grea decizie ! Sincer, din dictionar, chiar daca la inceput ne-a amuzat mai tarziu ne-am dat seama ca ni se potriveste foarte bine, mai ales ca avem si denumiri specifice. Daca se intra pe blogul echipei ( http://aprozar.weblog.ro/ )se va intelege si mai bine.


R:
Care au fost pasii pe care i-ati parcurs pana acum?
aPRO.zar:
Au fost multi pasi pe care i-am urmat pana in acest moment si inca suntem intr-un ritm alert. Am inceput prin a ne face o echipa cat mai echilibrata, care sa se completez
e din toate punctele de vedere, apoi ne-am inscris prin intermediul primei campanii pe care am trimis-o prin mail in speranta ca vom fi chemati la Bucuresti la preselectii. Ca urmare a proiectului nostru am ajuns si in capitala, unde in urma prestatiei noastre ne-am calificat. Acum ne pregatim intens pentru campania pe care o vom prezenta in data de 12 mai la Finala Olimpiadelor Comunicarii

R: Cu ce proiect s-a prezentat a.PRO.zar-ul la preselectia din data de 8 aprilie
?
aPRO.zar: A fost interesant subiectul : Campanie de incurajare a reciclarii in randurile companiilor, in care am avut ca si client Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile iar ca public tinta managerii si angajatii din mediul urban. Scopul nostru principal a fost sa creasca numarul companiilor care aplica formal sau informal practici de reciclare. Ne-am stors creierii si a iesit ceea ce ne-am dorit.

R
: Care sunt planurile de viitor ale echipei?
aPRO.zar:
Deocamdata principalul obiectiv pe care-l avem in vizor, se subintelege, dupa data de 12, respectiv 16 mai (cand este si festivitatea de premiere a Olimpiadelor) vom vedem cum ne descurcam cu licenta si finalul facultatii
R: Succes in continuare !!!!


Un comentariu:

Anonim spunea...

aPRO.zar o sa ajunga pe podium. Forza Iasi!