marți, 22 aprilie 2008

"Zambiti, va rog!!"

Astazi Iasul a fost asaltat de fotografi. Nu, nu va ganditi ca a avut loc un concurs de fotografie digitala sau o expozitie. Este vorba despre trecatori care au iesit la plimbare cu aparatul de fotografiat.
Am decis ca dupa ce ies de la ore sa merg pe joc pana acasa, in Podu Ros, poate poate ma voi intalni cu mos Ene mai devreme de ora 3 dimineata. M-am saturat sa pierd noptile nedormind. Astenia de primavara m-a cuprins intr-un mod prea exagerat.
In Copou 2 tinere fotografiau tramvaiului 13 ce era oprit in statie la SuperCopou. O fi fost ceva inedit, spectacular, necunoscut in acel tramvai? Alte blitzuri folosite de un grup de elevi ieseni alaturi de profesoare. Acest cadru imi aduce aminte cum in anul 2 faceam si noi poze cu domnul Popa. Nice memories.
Mai jos, la Universitate o tanara fotografia un copac de langa chioscul cu ziare. Ok, in afara ca era plin de frunze verzi (ca asa se poarta primavara) nimic spectaculos. La BCU 3 gagici blonde faceau poze..pe rand..cu un Nissan 350Z. Bravo fetele, eu nu am avut curajul sa imi fac poza cu o masina ce nu imi apartine si sa o postez pe hi5 cu descrierea "Ce prieten norocos am" .
In parcul din fata Mitropoliei alte poze!!!!! 2 indragostiti se pozau..pe rand... langa fantana arteziana - ea pe post de Marylin Monore iar el intruchiparea lui Stefan Banica Jr. Blitzuri si in fata Palatului Culturii. Toata lumea face poze.
Eu, din nefericire, in urma unui accident am ramas fara aparatul de fotografiat. Nu-i nimic, promit ca o sa imi iau altul si la primvara o sa il scotsi eu la aerisit, asa cum face toata lumea in perioada asta.
"Zambiti, va rog!!
Hahahaah.
Nici chiar asa!!
Hihihihih.
Va multumesc!"

Niciun comentariu: